Translate

dissabte, 18 de juliol del 2015

Next step...

Publicat per Unknown a 14:09


De cop i volta, mires enrere, tots els teus records, tot allò per al què has passat i decideixes que no està de més, atrevir-se, a sortir d'aquell espai que tant t'ha costat construir...

Mires endavant i no veus res... papallones a l'estomac, reflux, incertesa, por, ganes de moure't... 

Tot allò que et conforma, queda destruït, enfonsat, per a poder construir de nou... 

Què em fa falta? 

Una llibreta, un boli, molta imaginació i passió... 

Que t'acompanya?

La voluntat, allò per al que estàs disposat a passar...
La força de tota una vida viscuda i mil experiències que t'aporten saviesa, entrega...
Amics, la família escollida, aquells que es poden comptar...
Els regals que la vida t'ofereix, que a vegades, estem tant poc acostumats a gaudir-los que quan els tenim davant no ens n'adonem...

Esta clar que en aquests últims cinc mesos la meva experiència, la meva emoció i la meva ment, s'han vist mogudes per turmentes, experiències plenes de joia i tristesa, plenes d'amor i desamor, entrega, frustració, lluita i acceptació...

Totes i cadascuna d'elles m'han portat fins aquí... més forta, amb més ganes que mai d'estimar una vida en la que, si deixes brillar la teva llum i t'ocupes de les teves ombres, si creus en els teus somnis i la teva utopia, cada moment es torna únic, ple i irrepetible...

Avui brindo per la por que m'acompanya i allò que desconec, per les papallones a l’estómac i la il·lusió de viure!!!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 

Moments de Plenitud Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos