Translate

dimarts, 9 de desembre del 2014

La força de la natura

Publicat per Unknown a 12:19


Avui la natura ens ha mostrat la seva força... Arbres trencats, cotxes destrossats, diferents objectes passaven els carrers...

A la meva ciutat, la força de la natura juntament amb una construcció humana, s'han emportat dues vides. No els coneixia...

En aquests moments no sé mai que dir, perque en aquests moments, en els que la tragedia t'afecta en primera persona, cap paraula serveix, en aquests moments, l'únic que t'envaeix són SENTIMENTS. Tristesa, rabia, ira, impotència...

En aquests moments, som més humans...

L'únic que puc fer, es empatitzar amb el dol de les famílies i desitjar amb totes les meves forces que tot aquest dolor tingui una útilitat...

A mi em serveix per valorar la vida, cada dia, la importància de viure-la amb tot el meu èsser, agraïr cada sortida de sol i cada posta...

El meu més preciat condol.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 

Moments de Plenitud Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos