Translate

divendres, 5 de setembre del 2014

Em dius que no faci res??????????

Publicat per Unknown a 18:26
Et tombes al sofà, et tombes al llit, el cap dona mil voltes a aquella preocupació, a aquell problema, al que no trobes solució....

La ment fa la seva feina: resoldre problemes, però també en fa un altre, i moltes vegades no en som conscients, els crea!!!

La ment o pensament lògic és una eina fantàstica per a solucionar problemes lògics (gestionar, organitzar, programar, calcular, desar informació), és meravellosa fent tot això!!! Què faríem sense ella...

...us heu plantejat, pres consciència, en algun moment, que fa la ment per a solucionar aquelles preguntes anomenades existencials?¿?¿?... (què vull a la meva vida? què em fa feliç? a que em vull dedicar? vull fer això però econòmicament no sé com fer-m'ho? )

En aquest cas la meva, té la intrèpida mania de mirar pros i contres, mirar totes les opcions, en troba milers, i arriba cert moment que comença a mirar cap al futur, i revisa el passat, llavors, els sentiments afloren... PORS...INCERTESA...RÀBIA...ANGOIXA...

És quan, la meva ment, es bloqueja, i aquesta pregunta existencial es converteix en un esplèndid problema, que em pot mantindre ocupada una bona estona, inclús dies, setmanes, mesos, inclús he arribat a estar anys!!! Jo li dic entrar en BUCLE...

Cert dia, per certes experiències, certs coneixements i algú fantàstic et diu: "i si proves de no fer res..." NO FER RES... NI PENSAR....

Com es fa això????

ATENCIÓ EN EL MOMENT, l'aquí i l'ara.

Asseguda al sofà mirant el dit del peu, et planteges, ara mateix quin problema tinc... cap... no hi ha cap problema...aquella preocupació en aquell moment desapareix.

Aquest procés l'allargues, durant el dia, certs moments i comences a sentir una tranquil·litat que t'espanta, es pot estar tranquil volent arribar a fer milions de coses, milers de projectes, milers de circumstàncies que per res del món són agradables, són reptes...

Es pot, parant ATENCIÓ a allò que vius, perquè si creus que tota situació és solucionable, la situació es torna solucionable, per art de màgia, la ment es desbloqueja, i aporta una solució pràctica, agradable, associada als teus VOLERS....

....CREURE ÉS CREAR....



0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 

Moments de Plenitud Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos