Translate

dimecres, 6 d’agost del 2014

Loading.....

Publicat per Unknown a 16:07
...Després de superar un repte, queda una sensació de benestar, una sensació de ser capaç, el cor s'omple cap a un mateix!!!

Deixant pas a un munt de pensaments, emocions i sensacions...

Avui m'invaeix la necessitat de sanar, sanar tot allò que el passat em va aportar, tot allò que ara no és útil, que em limita...

El 16 d'agost del 2012, vaig tancar una etapa, una etapa que em va deixar ferides, que encara estan obertes, de tant en tant i sense adonar-me'n sagnen, em fan mal...

Aquest dolor, el vull transformar en aprenentatge, en autoconeixament, en quelcom que em faci créixer.

De moment l'únic que sé, després de dos anys, plens d'experiències i trobades amb mi mateixa és que moltes vegades donem amor per tal de tindre companyia, sense fixar-nos en la reciprocitat, sense fixar-nos si ens emplena, si es allò que volem...

Avui decideixo que vull estimar sense necessitat, que vull estimar no per omplir un buit, si no perquè em ve de gust, perquè em sento tant plena amb mi mateixa, que ho vull compartir...

Avui decideixo que vull que m'estimin, no per necessitat d'omplir un buit, si no perquè li ve de gust, perquè es sent tant ple amb si mateix, que ho vol compartir...

No vull ser la necessitat de ningú, ni necessitar a ningú, vull un amor complert, del meu 100% cap a un altre 100%....

...pot ser que encara estigui en procés...

....LOADING........

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 

Moments de Plenitud Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos