Translate

dilluns, 28 de juliol del 2014

Pluja

Publicat per Unknown a 13:42
Avui es podria dir que es un dia gris...
Però tot i això, jo el veig amb milers de colors...
L'aigua neteja, s'endú tot allò que sobra, fa que les olors siguin més fortes...

M'ha enganxat la pluja enmig del bosc, he jugat amb els toll, com quan era petita, quin gran moment de plenitud...

Són aquestes petites coses les que fan que la vida sigui vida, que donen la sensació de llibertat...

Escriure a algú a qui vols conèixer, trucar algú amb qui tens ganes de parlar, sentir...

...en definitiva, sentir fa que la vida sigui plena...

Que seria la vida sense bojeria, la bojeria que t'empeny a fer allò que la POR t'impedeix...

La Por ara s'ha transformat en una gran aliada per descubrir allò de que sóc capaç, allò que em fa por és el que em proposo fer, sent conscient que és una gran aventura... i que he de ser benevolent amb mi mateixa.

Convertint i tractant-me cada dia, dia a dia, com si fos la meva millor amiga...

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 

Moments de Plenitud Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos