Translate

dimecres, 30 de juliol del 2014

Cartell de pel·lícula

Publicat per Unknown a 14:37
.... La vida no ha de ser perfecte per a ser extraordinaria....

Durant el dia em volten mil idees per escriure... La que més ha resonat durant el dia d'avui ha estat la paraula SINCRONICITAT.

Es podria dir que la Sincronicitat són aquells "missatges" que reps durant el dia que et guien cap a la plenitud, o que t'aporten allò que et fa falta per a donar sentit a la Cerca del teu somni.

Aquests "missatges" poden vindre d'una persona, d'un cartell de pel·lícula, d'una botiga... si estàs obert a rebre'ls són com aquella brisa fresca que corre les nits d'estiu, com l'escalforeta d'una bona manta a l'hivern...

Quan comences el camí de l'autoconeixament, ja sigui per circumstàncies externes o per decisió pròpia, ajuda descobrir que si pares atenció, si ets present al teu aquí i al teu ara, el camí es torna fàcil, trobes solucions, esperances, on mai t'haguessis plantejat trobar-les.

 Davant la meva pregunta recurrent: Per què la meva vida no és un mar en calma i fàcil? Em trobo al metro de Barcelona un cartell de Pel·lícula que resa "La vida no ha de ser perfecte per a ser extraordinaria.".

Davant els plantejaments de la meva vida "amorosa", m'envien un whatsapp que comença: "hay personas que tienen pareja pero se sienten tan solas y vacías como si no las tuvieran..." al final diu:

"Hay otras personas que estan solas y viven y brillan y se entregan a la vida de la mejor manera. Personas que no se apagan, al contrario cada día se encienden más y más. Personas que aprenden a disfrutar de la soledad porque las ayuda ha acercarse a si mismas, a crecer y a fortalecer su interior.
Esas personas son las que un día sin saber el momento exacto ni el por qué se encuentran al lado del que las ama con verdadero amor y se enamoran de una forma maravillosa"

En definitiva, això em reafirma en que el camí que estic seguint, és un camí EXTRAORDINARI, amb LLUM, ple de VIDA, de PLAERS, APRENENTATGES i d'AMOR.


2 comentaris:

Unknown on 31 de juliol del 2014, a les 5:35 ha dit...

Es el moment del JO...

:)

<3

Unknown on 31 de juliol del 2014, a les 16:07 ha dit...

Si, d'escoltar-nos!!!!

Publica un comentari a l'entrada

 

Moments de Plenitud Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos